Strategie & concept

Een succesvolle (online) marketingstrategie ontwikkelen gaat over de kunst van de verbinding aangaan met mensen. Door mensen écht te bereiken. En een boodschap over te brengen die resoneert vanuit een overtuiging. Onze creative agency is een meester in deze kunst.

2015

Online marketingstrategie voor de Neitraco Groep

Passie voor techniek, dat is waar de marketingstrategie om draait. Als engineer bij Neitraco Groep ben je onderdeel van één van de meest dynamische sectoren in Nederland en werk je aan de meest uitdagende en geavanceerde cases. En bovenop dit alles werk je voor één van de beste werkgevers in deze sector. Neitraco vroeg onze creative agency om haar online marketingstrategie te ontwikkelen.

Model

2014

Marketingstrategie voor Dudok van Heel

Het ondernemerslandschap verandert. Start-ups schieten als paddenstoelen uit de grond. Het wordt tijd dat de afstand tussen de ondernemer en het notariaat verdwijnt. Het is tijd voor een andere marketingstrategie. Dudok van Heel Notariaat vroeg onze creative agency om haar marketingstrategie en branding te ontwikkelen.

Marketingstrategie Dudok van Heel Notariaat LemonCake Creative Agency Amsterdam

Succesvolle marketing begint met het juiste recept

Online marketingstrategie
2013

Theaterconcept voor Terre des Hommes

Terre des Hommes heeft veel bereikt en heeft een goede staat van dienst. Dit blijkt uit de trouwe steun van donateurs, vrijwilligers en de gedrevenheid van de medewerkers. Terre des Hommes wil haar donateurs via een evenement met elkaar verbinden. Samen stilstaan bij de reis naar een wereld met eerlijke kansen voor ieder kind. Stilstaan bij het succes en de uitdagingen voor morgen. Ze schreef een pitch uit voor de conceptontwikkeling van dit evenement. Onze creative agency won de pitch met een theaterconcept.

Theaterconcept Terre des Hommes LemonCake Creative Agency Amsterdam

2013

Creatieve strategie voor Terre des Hommes

Momenteel ondervindt de non-profit sector een moeilijke tijd. De groei van het aantal donateurs en hun bestedingen stagneert. Het liefst zien donateurs het rendement van hun donatie één-op-één terug in het door hen gekozen goede doel. Dit biedt kansen om een organisatie sterker te positioneren. Juist in deze tijd. Feit blijft: mensen willen verschil maken. Terre des Hommes schreef een pitch uit voor de ontwikkeling van haar creatieve strategie. Onze creative agency won de pitch.

Cratieve Strategie Terre des Hommes LemonCake Creative Agency Amsterdam

Gratis strategie sessie

Een succesvolle online marketingstrategie ontwikkelen gaat over een verhaal vertellen dat resoneert vanuit een overtuiging. Je hoeft het niet te bedenken; het zit in het hart van de organisatie. Wij helpen je bij het bepalen en overbrengen van de boodschap.

Afspraak maken